szazu

Sunday, October 16, 2011

Hímzés, horgolás

Az elmúlt időszak termése látható a képen:-) Az Apám szemében című kép nagyon nehéz volt, sok rész csak természetes fényben volt hímezhető és rengeteg kontúr volt rajta- de készen van!
A mellette látható Mirabilia-t csak kb 40%-ban hímeztem én, a lányom kezdte el, de úgy gondolta, hamarabb készen lesz, ha ideadja:-)
A horgolt írószertartók gazdái: bal oldali természetesen az unokámé, a jobb oldali az öcsié, a középső maradt nekem. A telefontok kétoldalas, még nem adtam át, remélem beleférnek a telefonok!
Most kicsit "alkotói válságban" vagyok, nem tudom, mit hímezzek:-) Hiába nézegettem a meglévő mintákat, egyik sem fogott meg annyira, hogy nekiálljak..de sebaj, mert az előzőekben látott hurkos horgolási technikával folyamatban van egy újabb szőnyeg a konyhába, hátha amíg azt horgolom , eszembe jut, hogy mit is kéne hímezni:-) Addig is látogatom a Ti blogjaitokat, hátha épp ott szeretek bele valamibe!

2 comments:

maskara said...

Nagyon szép:)

Amiért most benéztem: Szeretnék átadni Neked egy bloggerina díjat, részletek az oldalamon.

További szép napot!

szazu said...

Köszönöm szépen, kissé késve láttam, bocsánat!