szazu

Monday, June 27, 2011

Hímzés és horgolás

Nem sok mindent készítettem az elmúlt időszakban, igaz az "Apám szemében" című hímzés meglehetősen aprólékos és apró, sok öltés. Kicsit több mint a fele van készen, de a kontúr még mindenhol hiányzik.
A bal felső képen a lányomnak kötött kis nyári felső látható, ez volt az első , amikor felvette, így nem éppen alá való a melltartó:-)
A bal sarokban magamnak készített kardigán van, jó volt kötni, csupa leejtett szem! Semmi para, ha leejtettem, le is kellett! Az alatta lévő képen a gombolási megoldás látható, horgolt szegély, aminek a közepébe pont beleillett a kis virág alakú gomb!
Alatta és a kis lilás - nah, ez a mostani nagy felfedezésem! Sonia Maria tanította meg nekem a youtube segítségével, a kis lila a gyakorló darab. Már régen tervezgetem, hogy az előszobába horgolok egy futó szőnyeget, de igazán egyik minta sem ragadta el a fantázimat - egészen addig, míg erre a subaszerű horgolási technikára rá nem találtam. A hurkok szorosan állnak, soha nem fognak kihúzódni. Az eredeti mintában a kis hurkokat elvágják középen, és akkor már tényleg úgy néz ki, mint ha suba lenne. Nekem egyenlőre így tetszik, de ki tudja, lehet, hogy egy idő után megunom és felszabdalom:-)
Íme a link, hátha valakinek még megtetszik rajtam kívül:
http://falandodecrochet.blogspot.com/2011/05/tapete-de-croche-no-ponto-argola-eou.html
Mindenkinek kellemes nyarat és sok szabadidőt kívánok a kézimunkázáshoz!

1 comment:

Norvég Halász said...

Látom, igen aktív voltál az utóbbi időben! Az ejtett zöld igen kedvemre való! :)