szazu

Sunday, April 03, 2011

Horgolt kosár, pulcsi

Némi kis elkészült egyveleg az elmúlt időszakból... Szuzinak hála, megkaptam az áhított Paula Vaughan mintát, a 8 lapból az első van készen.. rengeteg szín van benne, remélem a végeredmény is szép lesz.
A lányom látott horgolt kosarat a régiségvásáron és megtetszett neki, úgyhogy horgoltam neki egyet, a keményítőt hígítás nélkül használva egészen kemény lett, a füle meg azért áll így, mert csak egy mércés edényre tudtam ráhúzni, hogy formára száradjon, a füle meg éppen belefért:-) A jobb felső képen az unokámnak kötött kardigán , a jobb alsón pedig a már elkészült lila kardigán bordó verziója, ez utóbbi nem az enyém:-)
Ma is voltam a régiségvásáron , de semmi - hobbinkhoz köthető- dolog nem volt, így csak a szememet legeltettem és élveztem a meleget. Mindenkinek kellemes tavaszt kívánok!

3 comments:

Norvég Halász said...

Remélem, nekem is lesz hamarosan valami hasonlóm! Mármint pulcsi! :)

szazu said...

Csütörtökön kezdjük, utána csak rajtad áll:-)))

Tündérke said...

Nagyon szép mindegyik :-)