szazu

Monday, August 24, 2009

Ez + az

Történt egy-két dolog mostanában... Először is az unokám 5! éves lett, megörökítettem a tortát és őt is.
Aztán volt névnap, a képen látható terítőt a lányom kedvenc főnökasszonyának horgoltam, a párom anyukájának is horgoltam egy másikat, de azt elfelejtettem lefotózni:-)
A főnököm kidobott egy fiókos irattartót, amit elkunyeráltam- természetesen. Eddig várta, hogy fonalrendezőként működhessen élete további éveiben, de mostanra a párom megcsinálta, és már be is költöztettem a Puppets fonalaimat, a másik fiókba pedig a gyér számú Vénusz készletemet. Olyan jó ránézni, és könnyen megtalálom, ami kell. Mindig is vágytam egy fonaltartó komódra- Évi apukája készít ilyeneket- na, nem ilyeneket, sokkal szebbet, de hát ez van. A célnak megfelel.
Közben túlestem egy kisebb műtéten is, mert nehogymár én kimaradjak, de remélem, ezzel vége is az orvoslátogatásomnak. A szövettanra még várni kell, de bizakodok ám!
Elkezdtem a barátnőm 50. szülinapjára egy képet, ami szintén nem kicsi, de nem mutatom meg, hogy hol járok, nehogy lelőjem a meglepit:-) És horgolok is egy rózsaszín terítőt a fehér asztalomra, de még közel sincsen kész és a fonalam is elfogyott. De ilyet legalább tudok venni, szerdán veszek is, és remélem, hamarosan megmutathatom.
Köszönöm a limonádét, amit LAnditól kaptam, de azt hiszem, már mindenki dugig itta magát vele, így én nem adnám tovább, illetve továbbadom mindenkinek, akinek jólesik!

3 comments:

helen said...

Hm, sok új információ volt ebben a bejegyzásben - egyik fele jó hír, másik nem annyira. Majd mesélj, hogy hogyan alakulnak tovább a dolgok!

Norvég Halász said...

Remélem, minden rendben, így már értem, miért nem válaszolsz nekem... (nem, ez kicsit sem volt szemrehányás :)))Nagyon szuper a fonaltartó fiókod, én is mindig vágytam arra a bizonyos komódra, de ezzel is elégedett lennék!

LAndi72 said...

Hihetetlen, hogy már 5 éves az unokád. El sem hiszem, hogy így telik az idő.
Ma reggel láttalak a villamosmegállóban. (Bocsi, de ezt nem hagyhattam ki megjegyezni.)
Jópofa a fonaltartód, a terítő is nagyon szép.