szazu

Thursday, October 09, 2008

Nór lány oszlopa

Jelentem, készen van az oszlop:-) A barnákkal ugyan még nem végeztem, de már az is üdítő, hogy néhol kell már világoskéket is varrni. A három hónap-amit előre beterveztem-csúszni látszik, hiszen még sok van hátra és augusztus 2-án kezdtem. Még jó, hogy karácsonyi ajándéknak készül:-) Egyébként nagyon tetszik, méltó párja az arab lánynak, szeretem Lanarte tervezését. Meglepő módon ebben van némi kontúr- szemben az arabus lánnyal-de elenyésző mennyiségben.


Bekereteződött a babaköszöntő is, miután kijavítottam a bébi születési dátumát. Az történt ugyanis, hogy szépen megkaptam az sms-t, amit én balgán frankón rosszul értelmeztem.. Még jó, hogy időben észrevettem, azaz keretezés előtt. Világoskék keretet szerettem volna, de csak sötétkék volt.. de amint tudom, vaníliaszínű a bébi szobája, így tán a sötétkék is jól fog mutatni rajta.. márha a szülőknek tetszik a "mű" és kiteszik a falra. Ha nem, hát az sem baj, elteszik egy fiókba, és ha majd évek múltán a kezükbe akad, legalább eszükbe jutok:-)

Eme utolsó kis -telefonnal készült-képecske csak egy kis ujjgyakorlat volt, már nagyon régen szalaghorgoltam, és megkívánta a kezecském:-) Jó gyorsan elkészült, a mintát a harmadik "tekercs" után már fejből lehetett csinálni. Ez is a sógornőmnél kötött ki:-) Szeretek neki is készíteni dolgokat, mert minden tetszik neki:-)
Kicsit más: voltunk vasárnap Budapesten, az Európai Kutyakiállításon- mivel némileg kötődik a munkámhoz. Fotóztam néhányat, a képek a multis oldalamon megtekinthetőek, ha valakit érdekel.

3 comments:

helen said...

Nagyon jók!
A babaköszöntő: el tudnám képzélni, hogy inkább anyuci nyúlja le, hálóba, büszkeségnek :)) Legalábbis én oda tenném :D

Az oszlop nagyon mutatós! A terítő pedig nagyon tetszik. Szép a mintája, még nem láttam ;)))

bucilla said...

Gyönyörű dolgokat készítettél! Csodás lesz a kép, én képtelen lennék elajándékozni:) A terítő nagyon különleges, nem ismerem ezt a technikát még!

Soleil said...

Szazu, kipécéztelek:-))) Kukk a blogomba!