szazu

Thursday, July 24, 2008

Díjeső:-)

Nagyon meglepődtem és még jobban megörültem, hogy kedves "hímzős-és alkotótársaim" megajándékoztak díjakkal. Elsőkén Amotae díjazott meg:



Elgondolkodtam, hogy kinek is adhatom ezt a díjat tovább, hiszen több olyan blog is van, amit sűrűn olvasok, és ámulok-bámulok a rajta szereplő alkotásokon. Ezt a díjat további két személynek kell továbbadnom. Nem kicsit vagyok bajban, hiszen több kiszemeltem már rendelkezik eme díjjal, és nem tudom, többször lehet-e odaítélni ugyanannak az emberkének... Díjazottjaim a következő alkotók:



Ercsu, akit tudtán kívül csodáltam, többször is megnéztem az ő Victoria samplerjét, miközben kínlódtam az enyémmel... Nem beszélve a gyönyörű kötött vállkendőjéről!!



Következő díjazottam Flower, akinek nemsokára kisbabája születik, és nagyon szép dolgokat készít máris a kis jövevénynek!



A szabály, amit szintén tovább kell adnom:



Netszerte, külföldi oldalakon számos díjat láthatunk, amit a bloggerek egymásnak adományoznak. De hogy ne őket utánozzunk (Kreatív Blogger), ezért úgy gondoltam, a magyar blogszféra díjazottjai az Alkotó Blogoló logót legyenek hivatottak viselni a blogjukban.
A feltételek igen egyszerűek. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.
1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :)
Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múik.Aztán aki úgy érzi, büszke a díjra, kiteheti az oldalsávba" :o)



De ezzel még nincsen vége a díjazásnak, hiszen Soleil jóvoltálból megkaptam a következő díjat:

A szabályok szerint a következő a teendőm - 5 emberkének küldhetem el én is a jelölésem:1. kiteszem a logót a blogomra
2. kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.
3. jelölök 5 blogolót, linkelem
4. üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban

És itt már tényleg bajban vagyok, hiszen nem kettő, hanem öt nevet kell megadnom, figyelembevéve, hogy lehetőleg olyannak ítéljem oda, akinek még nincs, és tényleg alkotónak tartom- mert hiszen ez a lényege, nem?

Díjazottjaim:

Györgyi

Polly

Ityamom

Cili

és végül, de nem utolsósorban szintén Flower

Igyekeztem tényleg olyan oldalakat választani, amik inspiráltak, kedvemre valók..


2 comments:

Judilla said...

Én pedig egy újabb meglepit szeretnék adni neked!! Nézz be hozzám:))

Polly said...

nagyon szépen köszönöm a díjat!