szazu

Sunday, December 12, 2010

Lassan itt a karácsony!

Elkészült a 13 szépség, és smucigságom okán lettek mindenféle keretbe pakolva őkelmék. Történt ugyanis az, hogy levágtam a kerethez a plasztikból a csíkokat, de a sarkoknál az illesztéseknél nem álltak szépen, azt meg sajnáltam volna, hogy 13 nagy darab plasztikból egybe vágjam ki a téglalapokat- ezért írtam, hogy spórolósra vettem a figurát, és amit itthon találtam abba tettem. Van ebben normális képkeret, Lidl-s papírkeret, és keret nélküli keret.... vagy mi:-)
Elkészült a lila csipkekardigán, a gombolást horgolt rózsákkal oldottam meg.. majd még körbe kell horgolnom, mert a széle befelé göndörödik, remélem egy sor rövidpálca megoldja a problémámat, de majd tavasszal:-)
A miskolci régiségvásáron sikerült a két subapárnát megvennem, mindössze kettőezer forintért és még két subatű is volt hozzá... hát nem megérte? Az egyik már meg van varrva, a másik idő híján vár a sorára.
Kötöttem az unokának kardigánt , és hímeztem a sógornőm anyukájának Katalin napra...
És ami most leköt, szó szerint , az a sálat kötögetése, a bogyós szuper fonalat Anettnál vettem, a ózsaszínből unokának és keresztlánynak készült, a zöldes-kékes-sárgás az enyém lesz:-) Nagyon jó kötni, igazán érdekes a bogyókkal. Gyorsan halad, 3-4 óra alatt kész egy sál, 6 bogyó szélesen kb 180 cm hosszú sál jön ki egy gombolyagból, ami húsz dekás. A fekete Lidl-s fonal, kiegészítve a csíkokkal, hogy mégse legyen egyszínű fekete.
Sokat dolgozom mostanában, itthon is, úgyhogy emiatt van kevés időm írkálni, de nézegetni szoktam ám!
És ha addig nem tudnék blogozni:

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak!

4 comments:

helen said...

Sok szépet alkottál :)

Neked is kellemes ünnepeket és boldog új évet!

Ági said...

Szia,

bocsánat, hogy ide nem illő kommentet hagyok a bejegyzésednél, de még anno a Zsuzsi kötőgépről szóló írásodnál láttam, hogy Neked megvan a leírása.
Nagyon rég óta keresem és ha esetleg el tudnád küldeni, nagy örömet szereznél vele: zobagi@gmail.com

Nagyon köszönöm előre is, és kívánok szép ünnepet Neked utólag is, előre is. :)

Üdv,
Ági

szazu said...

Szia, zobagi!
http://szazu.multiply.com/video/item/38/38
innen le tudod tölteni, szerintem csak regisztrálni kell, ha nem megy, akkor elküldöm emailben!
Zsuzsa

Unknown said...

ez a bogyós sál valami szupi.
nagyon ott van :-)
puszi