szazu

Thursday, November 26, 2009

Varrtam és hímeztem

Jajh, már több hete ki volt szabva az unokámnak a melegítője, de nem volt lelkierőm összevarrni, hiába no, nagyon régen varrtam géppel, meg is szenvedtem vele. Többek között azért, mert sikerült az ujját a színén összevarrni.... gondolhatjátok, hogy örültem neki, hogy bonthattam ki:-) Polár anyagot vettem, ha másra nem is, de otthon csúszni-mászni jó lesz.
A hardangeres kis tartó a sógornőm anyukájának lesz ajándékba, Katalin a lelkem. Tehet bele papírzsebkendőt, gyógyszert vagy épp, amit akar no és persze belefér. Most már tényleg a karácsonyi ajándékokon fogok munkálkodni, azt hiszem, egy darabig nem lesz mutatható "művem" , de addig is lesem a ti blogjaitokat és szedem magamba az ihletet!

3 comments:

Kriszta said...

Jó lett a melegítő, de a tartó az fantasztikus, nagyon szép!!!

Kriszta said...

Bocsi, nem találok sehol email címet... Ha adsz egyet, én szivesen megosztom veled az albumjaimat, abban jó sok rajzos leírás is van :)

szazu said...

Szia Kriszti!
Az nagyon jó lenne, mert kerestem blogodat, de nem találtam:-((
szazu@citromail.hu
Előre is köszi!
Zsuzsa