szazu

Tuesday, October 13, 2009

Játék és egyebek

Újabb szuper játékot találtam, mégpedig abból az alkalomból, hogy
gombolyító 100 hozzászólásnál tart:-) Remélem , lesz ez még sokkal több is, mert nagyon sok jó ötletet találtam már nála! Épp tegnap este kezdtem el az unokámnak kötni egy nyuszis pulcsit, a szélessége még rendben lett volna, de a hossza!!! Phhh, az nagyon rövidre sikeredett, és ez baj, mivel a nyuszinak a fülei kilógnak a pulcsiból a vállakon, ezért az nem megoldás, hogy később kezdem a nyakát csinálni.. szóval ezt félretettem, és ma újra kezdem. Most már úgy fogom kötni a nyulat, hogy minden mintás sort duplán kötök le, így már elég nagy lesz, remélem. Fotó majd érkezik, ha sikerül végre eltalálnom a méretet:-)

Még a nyáron készítettem ezeket a babaköszöntőket, a micimacist már mutattam, most a kis tulajdonosával együtt is megmutatom. A másikat egy nagyon kedves volt kolleganőm-barátnőm kislányának horgoltam, ez volt a kívánság. A kész takaró 90x120 cm lett emlékeim szerint. Jó volt horgolni a kis virágokat, ez volt az a minta, amit a magyar nyelvű könyvből nem sikerült meghorgolni, az angolból igen.. hmmm .. pedig úgy gondoltam, hogy magyarul sokkal -sokkal jobban tudok, ezek szerint még sem?:-)
A harmadik képen a félig kész meglepetés, amit a barátnőm 50. szülinapjára hímezek meglepetésként. Csak azért merem megmutatni, mert tudomásom szerint nem látogatja a blogomat, remélem a meglepetés nem fog elmaradni! Kivételesen teljesen időben vagyok, mert csak december elejére kell készen lennie:-) Ez a kép egyébként szívem csücske már évek óta, "napcsiandi" hímezte még nők lapja cafés időkben, amikor minden napomat ott töltöttem- régi szép idők! Már akkor beleszerettem, és tudtam, hogy egyszer muszáj kihímeznem.. hát most eljött az ideje, és ugyan nem az én lakásom dísze lesz, de remélem, a jövendőbeli gazdája is nagyon szeretni fogja!

1 comment:

Kriszta said...

Nagyon aranyos a kicsi baba, sok egészséget kívánok neki :) A takaró fantasztikus, ilyesmit én is szeretnék majd egyszer. A kép pedig, jaj, egyszerűen csodálatos, nagyon nagyon tetszik!!!