szazu

Sunday, February 01, 2009

Apróságok



Nem tudom, mi lelte a blogomat, beíráskor hieroglifákat mutogat nekem, meg most a képet sem látom éppen, amit feltöltöttem. Ha valaki tudja a megoldást, kérem, árulja el nekem!
Szóval a szilveszteri buli alkalmával megígértem két hölgynek, hogy készítek nekik is telefontokot és pzs-tartót, mostanra el is készült. Aztán eszembe jutott, hogy a Möbelix nyitásakor nagyon olcsó volt a szőrös fonal, 230 Ft volt egy gombóc. Jelentősebb anyagi források hiányában mindegyikből egy-egy gombócot vettem, és úgy gondoltam, hogy a telefonom megérdemel egy "téli kabátot".
Közben folytatom a méltatlanul elhagyagolt, Ralina-tervezte hímzős táska varrását is, mutatom, hol járok éppen.
Még egy dologban szeretném a segítségeteket kérni: régi szerelmem a Lanarte 34684-es kép... a mintája már megvan, de a fonalkódokhoz írtak dmc 3054, 3373 és 3374-es kódokat is.. Ilyeneket nem sikerült lelnem még a neten sem, fogalmam sincsen, milyen színű fonalakat takarhatnak ezek a számok... Szóval ha valakinek megvan ennek a képnek a fonallistája, szánjon meg vele, légyszi:-) Vagy ha valakinek van tudomása arról, hogy ezek milyen fonalak????? Előre is köszönöm!
A képeket nem tudom elrendezni, mivel nem látom őket, bocsi, hogy ilyen gány a blogbeírásom...

4 comments:

Timici said...

mivel böngészel? próbáld Mozillával, én tökéletesen látom a szöveget és a képet is.
Megnézem majd a fonalakt is csak most el kell vinnem a nagyobbat oviba

szazu said...

Szia Timici! Modzillát használok én is, és csak a tegnapi beírásomnál vacakolt. Remélem, hogy a blog.com-mal volt valami.. majd kiderül, ha megint írni akarok..Köszi, hogy megnézed a fonalakat!

Timici said...

Zsuzsa, sajnálom, de nem találtam én sem semmit.:( A minta nincs meg sajnos, pedig gondoltam hátha más kódolással van nálam, de nincs is meg.:S Megnéztem a régi DMC színkártyám, hátha abban még vannak ezek a színek, de nincsenek. Meg beugrott, hogy néha vagy olyan fonal, amit összevonnak és 2szám szerepel rajta, így végignéztem az összes DMC fonalam, de ott sem találtam ilyen kódokat. sajnálom:( remélem jön majd valaki aki tud segíteni, mert nagyon szép minta.:o) szép napot!

szazu said...

Köszi Timici! Én is megnéztem mindenhol a kódokat, a neten, otthon stb... Most azon gondolkodom, hogy bepötyögöm pcstitchbe a mintát, kihagyva azokat a színeket, aztán majd kiegészítem olyan színnel, ami szerintem illik... Ez lesz aztán az egyedi minta:-))) Puszi