szazu

Wednesday, February 20, 2008

Noddy

Most kötöttem, de minek???:-)) A keresztfiam, Dominik kedvence - és most már a hugáé is- a Noddy figura... Gondoltam, keresek mintát, és kötök neki egy pulcsit. Ez eddig rendben is volt, találtam mintát, volt fonal, nosza. Amikor a Noddy nyakánál jártam, már láttam, hogy ez a pulcsi hatalmas lesz, de bontani nem volt kedvem. Adott volt a minta, a fonal. Szóval csak befejeztem..
És most nézzétek, hogy áll szegény gyereken!!! Mint tehénen a gatyó!! Mondtam is az anyjáéknak,hogy tegyék el, majd két-három év múlva belenő!:-)
De azért nem adom fel a kötési ambíciókat, most az unokámnak kezdek el kötni egy kardigánt.. Figyelem ám már a méretet! Ősszel meg kötök Dominak egy kisebbet.. Ez van, így jártam!

3 comments:

helen said...

Elmegy kabát helyett, már csak egy sál kell neki - meg aláöltözés. Én szeretem a nagy pulcsikat :D

Cimpulusz said...

sztem meg helyes :)

Clinique-Bogi said...

Tömni kell kicsit a gyereket aztán jövőre jó is lesz neki! :-D