szazu

Thursday, September 20, 2007

Haladok


Haladok a házikómmal, látszik, hogy nem dolgozok. Az első kép a vágás előtt készült... Gondoltam, ha elnyiszatolom, ott, ahol nem kéne, legalább egy fotó őrizze, hogy ilyet is hímeztem. Nagyon izgultam, amikor az ollót a kezembe véve elkezdtem szétvagdosni, gondolkodtam is rajta, hogy egyáltalán vágjam-e?:-)



Aztán vettem egy mély levegőt, és vagdostam, pókoztam.. Ez lett az eredménye. Ki is vasaltam, egyrészt a fotó kedvéért- mégiscsak jobban néz így ki - másrészt pedig a háttér miatt. Elfutottam a Jyskbe, megvettem a megfelelő méretű képkeret is, mert úgy gondolom, hogy a hátteret a képkeret hátsó részére rajzszögezem, a házikót magát meg az üveghez szorítom valamiféle ragaccsal. Így remélem, hogy meglesz a két anyag között a kívánt távolság.. csak még azt nem tudom, hogy hogy lesz a falra feltéve, ha a hátlap nem lesz használva-amiben meg ugye benne van az akasztó.... Valakinek valami más ötlete a keretezéshez????
Ez lesz a háttér, ez a bal felső és a középső két ablak mögött látható terület... már csak az alsó ablakok vannak hátra és az ajtó.
Remélem, sikerült jól elhelyeznem a mintát az anyagon és tényleg ez fog látszódni a nyílásokon:-)
A sálam is halad, már 180 cm hosszú... szerintem 2m és 2.20 között valamikor azt mondom, hogy most már elég hosszú:-)

No comments: