szazu

Sunday, June 21, 2009

Micimackós babaköszöntő

Itt tartok a babaköszöntővel, azaz már nem itt, mert készen van a Micimackó nem kicsi hátsó fertálya:-)
Amivel eddig az időmet töltöttem, az egy horgolt babatakaró, egy már megszületett bébinek. Fotót csak akkor tehetek fel, ha átadtam, mert az anyuka meglepetést szeretne. Amiért mégis említem, az az, hogy megvettem annak idején a 200 minta babatakaróhoz című magyar nyelvű könyvet. Kettő virágos horgolt négyzetet is kipróbáltam belőle, de egyik sem jött ki. Felidegesedve ezen, elővettem egy angol nyelvű mintát, és lássatok csodát , elsőre kijött a minta... namármost ugyebár a következő esetek lehetségesek:
1. Nem tudok magyarul
2. Nem tudok horgolni
3. Nem tudok magyarul horgolni
4. Olyan fordította a mintát, akinek életében nem volt horgolótű a kezében, és kinyomtatták próba nélkül.
Ki-ki döntse el, mire szavaz, a kész babatakaróról a fotó a következő hozzászólásomban bemutatásra kerül:-)
De azért nem ez az első eset pályafutásom alatt, hogy csalódok a magyar nyelvű kiadványokban, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.. .vagy igen?

2 comments:

Kriszta said...

Jól haladsz a hímzésel, aranyos lesz a Micimackód :)
Én kíváncsi lennék nagyon arra a könyvre :) Én is jártam már úgy, hogy nem volt rendesen leírva és nem jött ki a minta, a szerencse az volt, hogy volt rajz is mellé, azt pedig jobban le tudtam olvasni. Én az angollal állok rendesen hadilábon, úgyhogy nekem a rajzos leírás az, ami alapján tudok horgolni :) Tetszett a "nem tudok magyarul horgolni" megjegyzésed, ezen én is átestem miután megtanultam egy idegennyelvű könyvből az alapokat, s aztán a magyar leírásokon nem mentem el az elején :)

Klematisz said...

"Nem tudok magyarul horgolni" :))) Én sajnos nem tudok egyáltalán hímezni, de tetszik a Micimackós hímzésed. Bárcsak én is készíthetnék egy ilyet, a kislányomnak most rendezem be a babaszobáját és Micimackós motívumos lesz...