szazu

Wednesday, April 15, 2009

Játék és egyebek

Gabella játékra invitált, a játék lényege a következő:
Az ajándék egy csodás "Symfonie Wood Kezdő szett" névre hallgató kötőtűkészlet. A készlet tartalma 3 pár (4-5-6 mm-es) színes fából készült kötőtű vég, 3 féle hosszúságú (60-80-120 cm-es) hozzávaló damil, 3 pár végzáró és 3 szerelő kulcs.
A készlet értéke 5500 Ft. Jelentkezni május 3-án, vasárnap éjfélig lehet.
Még nem is láttam ilyen készletet, kíváncsi vagyok rá... nem reménykedek túlzottan, hogy nyerek, hiszen Cimpulusznál már nyertem, és kétszer egymás után nem lehet ilyen szerencsém, de játéknak remek! Azért izgatottan várom majd a sorsolás végeredményét!

Mostanában nem sok mutatni valóm akadt, volt néhány elkezdett, majd "mégsem tetszik" kötés és horgolás, illetve van hímzés is, de még nem sok mutatni való van rajta.Így csináltam régebbi kötés- és horgolásaimból egy mixet, hátha valaki még nem látta:DD és persze kíváncsi rá:
Van két "festményes" pulcsi, az első egy Kandinskij leszámolható minta, mellette egy Miro- mindkettő régi Sandra nevezetű újságból. Aztán van egy zöld és fekete-fehér -szürke, valamint egy lila pulcsi, amit ún. patchwork technikával kötöttem. Ezt egy nagyon jó, magyar nyelvű könyből tanultam, a pulcsik saját ötletek.
A szalaghorgolásos terítő csak töltelék- még tanulnom kell a paintshop használatát... Valamint két -azaz három horgolt babatakaró, a bal oldali állatfejest igazán izgalmas volt elkészíteni.
Valahol vannak fázisfotók is, amint kosárban van a rengeteg hatszög alakú darabka:-) Remélem, azért tetszenek, ha nem is mai darabok.
Ma találtam egy számomra újfajta kötés technikát- entrelac kötés, na , még leírni is alig tudtam. Nagyon tetszik, bár még nem értem, hogy hogyan készül... hogy még mindig tudok újat tanulni!!!:-)

2 comments:

helen said...

Nagyon ügyes vagy, bár ezt eddig is tudtam :)

LAndi72 said...

Nagyon szuperek a pulcsik, és persze minden más is.
Én is elővettem a kötőtűimet...