szazu

Sunday, August 31, 2008

Mór lány

Itt tartok egy hónap után a mór lány hímzésével. Azt hittem, ennyi idő alatt a fele készen lesz, de már látom, hogy az előzetes becslésem, miszerint három hónap kell hozzá-helyénvaló lesz.
Ha úgy tűnne, hogy a hímzés haladási iránya kissé kaotikus, akkor az nem a véletlen műve, hanem az enyém:-) Én balról jobbra, és fentről lefelé szeretek haladni -ezt meg ugye középen kellett kezdeni. De amint lehetőség adódótt rá, kihúztam bal szélre, és onnan felfelé, így már varrhatom a szokásom szerint. Ennyi most, igyekszem haladni és feltenni ide is , hátha valaki kíváncsi rá:-)

4 comments:

helen said...

Én kíváncsi vagyok rá:)

szazu said...

Köszönöm szépen az érdeklődést, jól esik.. úgyis rossz passzban vagyok.
Küzdök a depi ellen, de nehéz..
puszi

helen said...

Akkor most inkább meg se szólalok, még a végén magammal rántalak :D :S

szazu said...

Hova rántasz magaddal?? Remélem, nem Te is hasonló lelkiállapotban vagy a munka miatt????!!!!