szazu

Tuesday, June 03, 2008

Horoszkópos

Elkészült ez is , szintén az édesapám által készített keretbe került, mint a másik, hasonló témájú kép.. Nagyon furcsa volt 14-es aidára hímezni, főleg, hogy három szállal kellett. Nagyon elszoktam már a nagylyukú anyagoktól és hogy nem kezdhettem hurokkal a hímzést. Meg is látszik a hátulján!:-) Igyekeztem gyorsan befejezni, hiszen beneveztem a Ralina által tervezett táska-projectbe is, és alig várom, hogy elkezdhessem a Victoriákat is hímezni. Szóval tervek vannak bőven. A táskához még nem találtam ki, hogy milyen anyagot és színeket fogok választani, de a hétvégén erre is sor kerül majd.
Több blogon olvastam, hogy hogyan is változott hímzőtársaim ízlése a minták terén.. Nos, azt hiszem az enyém is jelentős változásokon ment keresztül. Nekem először az egyiptomos minták jöttek be, mindegy volt, hogy ki tervezte. Aztán nálam is Lanarte-mánia következett, aztán jött néhány Dim minta. A népies, egyszerű minták nálam még mindig nem játszanak, bár jó néhányat már megszereztem, mert mégiscsak valahol tetszenek, csak éppen nem tudom, hova is tenném őket. A "fejlődés" mostani szakaszában már inkább a táskák, hímzősmappák, biscournou-k foglalkoztatnak, illetve az olyan képek, ahol többféle öltésfajtát, szalagot, gyöngyöt kell használni. Ezért is rendeltem a Victoria samplereket, próbálkozok a hardangerrel és keresem az olyan mintákat, mint a Victoriánus házam. Emellett szívesen horgolok, kötök- "nehogymán" megunjam valamelyiket is:-) Tulajdonképpen hasonló "fejlődést" látok a velem egyidőben hímezni kezdőknél, akikkel együtt fedeztük fel az nlc-t. Többekhez hasonlóan már én is ritkán olvasom ezt a fórumot, mára az xszemes oldal és a blogok olvasása köt le..

1 comment:

Tündérke said...

Nagyon jól néz ki a fekete alapon :-)